Wie zijn wij
Ondernemen die past bij de wereld van nu. We blijven ons continu ontwikkelen om ook in de toekomst mooie producten te maken, op een manier die past bij de wereld van nu, met aandacht voor mens en milieu. Terwijl de natuur ons al dat heerlijke fruit levert, proberen wij onze ecologische voetafdruk op aarde zo klein mogelijk te houden. Dat doen we door met gecertificeerde telers en leveranciers samen te werken. Zoveel mogelijk groene transportmogelijkheden te gebruiken, milieuvriendelijke verpakkingen te kiezen en ons kantoor op groene energie te laten draaien.
Bewuste keuzes maken
Met z'n allen worden we steeds bewuster. En dat vinden we een hele gezonde ontwikkeling. Daarom doen we er alles aan om je ook bewuste keuzes te laten maken. En dat kan pas als je weet wat er in een product zit. Door onze duidelijke verpakking en naamgeving weet je bij ons altijd wat je eet en drinkt. In onze communicatie zijn we daar ook open over. We maken niets mooier dan het is, maar vertellen eerlijk en helder wat er in onze producten zit.
De vier kernwaarden van Hero zijn:
Create wow
We dare to do things differently, seek to always win with consumers and customers, and endeavor to be forever relevant and vital to our world.
Everyone Hero
We work together in pursuit of our common mission and strategy, strengthening our local businesses by leveraging the power of the collective.
Nourish Others
We treat everyone with honesty, care and respect and provide our people, customers with what they need to thrive.
Take responsibility
We make good choices today to build a more sustainable business and environment fit for the needs of tomorrow.