• Hero Zoet broodbeleg onderzoek

Hero zoet broodbeleg onderzoek

Hero heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van zoet broodbeleg door gasten van hotels en bedrijfsrestaurants.
De opvallendste resultaten delen we graag met u, zodat u nog beter in kunt spelen op de behoeften van uw gasten. 

Waarom kiezen uw gasten voor zoet broodbeleg?

Waarom kiezen uw gasten voor zoet broodbeleg

Wat is het favoriete zoet broodbeleg van uw gasten?

Wat is het favoriete zoet broodbeleg van uw gasten?

Favoriete smaken jam

favoriete smaken jam

Top 3 combinaties met jam

Top 3 combinaties met Hero jam visual

Hero is het favoriete merk

Hero is favoriete merk

Koopgedrag van uw gasten

Het ontbijtbuffet is een verwenmomentje voor uw gasten. Ze lopen eerst een rondje om te kijken wat er allemaal aangeboden wordt. Sommige weten van te voren al wat ze willen eten, anderen laten zich inspireren en kiezen pas bij het buffet. Zoet broodbeleg wordt vaak in een tweede ronde gehaald. 

In bedrijfscatering draait het gebruiken van de lunch grotendeels om routine. Men gebruikt vaak geen andere zoet broodbeleg producten dan thuis. Het daadwerkelijk kopen: van zoet broodbeleg wordt vaak op het laatste moment beslist. Een keer wat anders wordt gewaardeerd.

Hero Onderzoek Hotel versus bedrijfsrestaurant

Wat is de beste plaats voor jam?

Hero Zoet Broodbeleg beste plaats voor jam

Hoe kunt u jam het beste presenteren?

Uit het onderzoek is gebleken dat uw gasten de presentatie belangrijk vinden. Deze moet overzichtelijk zijn, voldoende gevarieerd aanbod hebben en moet passen bij uw locatie.

Hero hoe kunt u jam het beste presenteren?

Wilt u nog beter inspelen op de behoefte van uw gasten? Download hier uw schapadvies.

Download Hotels

Download Bedrijfsrestaurants

Wat zeggen uw gasten?

Hero: Wat zeggen uw gasten?

Top