Hero zoet broodbeleg onderzoek
Hero heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van zoet broodbeleg door gasten van hotels en bedrijfsrestaurants.
De opvallendste resultaten delen we graag met u, zodat u nog beter in kunt spelen op de behoeften van uw gasten.
Waarom kiezen uw gasten voor zoet broodbeleg?
Wat is het favoriete zoet broodbeleg van uw gasten?
Favoriete smaken jam
Top 3 combinaties met jam
Hero is het favoriete merk
Koopgedrag van uw gasten
Het ontbijtbuffet is een verwenmomentje voor uw gasten. Ze lopen eerst een rondje om te kijken wat er allemaal aangeboden wordt. Sommige weten van te voren al wat ze willen eten, anderen laten zich inspireren en kiezen pas bij het buffet. Zoet broodbeleg wordt vaak in een tweede ronde gehaald.
In bedrijfscatering draait het gebruiken van de lunch grotendeels om routine. Men gebruikt vaak geen andere zoet broodbeleg producten dan thuis. Het daadwerkelijk kopen: van zoet broodbeleg wordt vaak op het laatste moment beslist. Een keer wat anders wordt gewaardeerd.