• Hero in Foodservice

Hero in Foodservice

Hero wil het goede van de natuur binnen handbereik brengen om alle gasten, van jong tot oud, op een gezonde manier te laten genieten.

Visie

Wij willen een transparante en duurzame organisatie zijn met topkwaliteit merkproducten, ontwikkeld samen met onze partners. Door voortdurend te ontwikkelen, verbeteren en vernieuwen overtreffen wij de verwachtingen van u en uw gasten op het gebied van smaak, kwaliteit, gemak en ingrediënten en wij communiceren daar transparant over. Wij werken samen met de Hero Group en andere partners en vergroten daarmee onze kennis, innovatiekracht en groeimogelijkheden. Wij onderschrijven het belang van duurzaamheid en voeren daar actief beleid op.

Kwaliteit

Hero streeft naar de beste producten met de hoogste kwaliteit voor onze afnemers, rekening houdend met onze lange termijn verantwoordelijkheden, de wettelijke eisen en de waarden binnen onze onderneming. Hero wil blijvend excelleren en continu verbeteren. Wij streven ernaar om efficiënt en effectief onze kwalitatief hoogwaardige producten te leveren aan onze klanten. ISO 9001 is wereldwijd de meest ingezette norm op het gebied van kwaliteitsmanagement en wij zijn dan ook trots dat wij als Hero gecertificeerd zijn.

Ondernemerschap zit in ons dna

Hero is al meer dan een eeuw succesvol. Dat is iets waar we trots op zijn, maar dat niet vanzelf gaat. Daar wordt dagelijks hard aan gewerkt. Met elkaar, op alle bedrijfsniveaus. In deze gezamenlijke inspanningen staan vijf kernwaarden centraal. Dit zijn: verandering, ondernemerschap, snelheid, verantwoordelijkheid en familie.

Top