• Nieuw design: Cassis Light wordt Cassis Zero

Nieuw design: Cassis Light wordt Cassis Zero

Het frisdranken-assortiment van Hero heeft een complete make-over ondergaan! Hero ‘The Original’ Cassis en  Cerise zijn voorzien van het nieuwe Hero-logo en een nieuw design. Daarnaast zal Hero Cassis Light voortaan door het leven gaan als Hero Cassis Zero.

 

Met de re-styling van de frisdranken-range is gekozen voor een frisse en iconische uitstraling, passend bij het huidige Hero-design. Hierbij is het oude Hero logo op natuurlijke wijze getransformeerd van de vertrouwde ovaal naar een blad aan een boom. Ook de herkomst van Hero Cassis, de zwarte bessen uit Zeeland, heeft meer aandacht gekregen. In navolging van andere fabrikanten is gekozen voor een naamswijziging van ‘Hero Cassis Light’ naar ‘Hero Cassis Zero’.

Hiermee wordt op de ontwikkeling ingespeeld, waarbij merken zich steeds meer focussen op het gebruik van de Zero-aanduiding voor producten zonder toegevoegde suikers. Het product blijft qua smaak en inhoud onveranderd. Dus zonder toegevoegde suikers, maar wel met de unieke smaak van Hero Cassis. Het nieuwe design en de nieuwe naam zullen vanaf week 22 in de winkels te vinden zijn.

Hero Frisdrank assortiment

Schrijf je in voor de Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws, tips en weetjes.

 

Inschrijven

Top